Den helga, da

Jeg håpet på spinning på lørdag. Det ble det altså ikke. Jeg husket nemlig plutselig at lørdag var 8. mars, og da måtte jeg jo ut og gå i tog rett etter jobb, for å demonstrere mot den tåpelige reservasjonsretten som vår kvinnelige statsminister har forhandlet fram for å kjøpe støtte fra KrF slik at de rike kunne få skattelette og segway. (Bitter? Jeg? Aldri!) Spinningtimen ble derfor utsatt til rett etter jobb på søndag i stedet.

Og spinningtime ble det. En time med overraskende harde intervaller, med mye fokus på teknikk og mentalitet. Instruktøren var i tillegg kjempeflink til å gi litt personlig veiledning til hver enkelt, og det var helt suverent. Jeg følte at jeg jobbet steinhardt, og jeg følte at det ble sett og lagt merke til, og dermed jobbet jeg selvsagt enda hardere. Ikke dumt!

For å slå ihjel en liten halvtime mellom jobb og spinning, tok jeg også en 30-minutters Shape-time først, som er styrketrening for mage og rygg. Det var jo alldeles helt for jævlig, så det var helt sikkert bra for meg.

Dermed klokket jeg inn på fire treningsdager denne uka. Hurra! Jeg er rimelig fornøyd med det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.