Puste med nesa

I dag ble ny yoga-dag. Ikke den stressende, beinharde varianten som jeg var på sist, men klassisk yoga, som er den deilige, avslappende varianten. Joda, det er utfordringer for styrke, balanse og fleksibilitet der også, men i et roligere tempo som drastisk reduserer sjansen for at jeg skader meg selv og i verste fall dør.

Som vanlig var det noen ting jeg klarte bra, og noen ting jeg klarte dårlig. Jeg har klart å bli støl på framsiden av lårene, og det går fremdeles såpass lang tid mellom hver gang jeg blir støl at jeg fortsatt synes dette er stor stas. Mer stølhet, takk! Ikke minst fordi stølhet gjør at jeg kan slappe av på sofaen resten av kvelden med god samvittighet. Joda, det går fint an å ha late baktanker selv om man er i ferd med å bli uforskammet sprek.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening