For lange pauser

Aj aj aj, dette begynner å skli ut i feil retning. I forrige uke klarte jeg kun en styrke- og yogaøkt på torsdag og spinning på fredag. Denne uken ble det kun en styrkeøkt på fredag. En hel uke har altså passert uten trening nok en gang, og det lover ikke godt.


Selv om jeg bruker kjærestebesøk som alibi og unnskyldning, er det fremdeles ikke en bra utvikling. Jeg må skjerpe meg. Dessverre får jeg ikke skjerpet meg før tidligst tirsdag neste uke, sannsynligvis onsdag, fordi jeg nå har fire nattevakter foran meg nok en gang. Trening mellom nattevakter er, som alltid, lite aktuelt.


Den gode nyheten, mellom all latskapen og alt påskesnopet, er at til tross for en ukes avbrekk klarte jeg relativt greit å gjennomføre mitt styrkeprogram i dag. Jeg lot være å legge på noe mer av vekter denne gangen, men økte mitt midterste intervall av planken fra 40 til 50 sekunder - akkurat som planlagt. Jeg ligger nå på 60/50/50, og gleder meg til neste uke når jeg skal klokke inn mitt andre sett til 60 sekunder.


Det var alt for denne gang. Ønsker alle både en god helg og god påske!

Kommentarer

  1. Håper påska endte bra! Og steike, nesten 3 minutter i planken? Puh. Lykke til med up-ingen!

    Heia deg <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening