Auauau

OK, i går gjorde jeg enten noe veldig galt eller noe veldig rett. Jeg har nemlig hatt latterlig vondt i korsryggen i hele dag, noe jeg regner med skyldes at jeg belastet den feil på et eller annet tidspunkt mens jeg svingte rundt på kjelebjellene i går, eller at jeg belastet den helt riktig og at ryggmusklene derfor fikk kjørt seg skikkelig. Jeg aner virkelig ikke, men håper på det siste, samt at det vonde forsvinner snarlig.

Ryggsmertene hindret meg ikke fra å trene etter jobb i dag, da. Jeg hadde booket en time yoga, og tenkte at det måtte jo være midt i blinken nå som jeg har så vondt. Tja, jo. Det skadet ikke, det er jeg rimelig sikker på, for jeg kjente lite til ryggsmertene mens jeg holdt på; men om det hjelper? Sannelig om jeg vet. Etter at yogatimen var over hadde jeg like vondt som før. Det må vel kanskje bare gå over av seg selv.

I skrivende stund grubler jeg på om jeg skal gyve løs med trening i morgen også, eller om jeg skal la ryggen (og resten av meg) få en pustepause. Vi får se.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.