Uke 36 med gode nyheter

Min ulykkelige klage fra forrige uke har blitt hørt, og mine bønner besvart. Fantastiske og hjelpsomme Elixia-ansatte har fått ordnet det slik at jeg kan fortsette å ha samme type medlemskap som jeg alltid har hatt, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg hadde begynt å snuse litt på hvilke muligheter som fantes på treningssenteret på Løren, siden jeg snart flytter dit, men nå kan jeg legge de tankene fra meg. Hurra! Elixia kan fortsette å være mitt hjem, og det er jeg kjempeglad for. (Jeg bare ignorerer at det nå snart egentlig heter Sats.)

Den gode nyheten ble feiret med en god treningsøkt, nå som jeg hadde fått tilbake energi og treningsglede.  Jeg dro litt tidlig fra jobb slik at jeg kunne få med meg styrketimen til Ellen, og var skikkelig stolt av meg selv da jeg hadde overlevd alle settene og torturert både ben, armer, rygg og mage. Noen av øvelsene er alt for tunge for meg, men jeg har blitt flink til å utnytte de litt lettere variantene som finnes. Det viktigste er jo at jeg gjør noe, selv om det ikke er nøyaktig det samme som alle de andre gjør. Det hadde vært gøy å kunne gjøre det samme som alle de andre, men det får være et mål å jobbe seg mot.

Som en ekstra seier i dag klarte jeg også å gå 10k skritt. Min Fitbit passer på, og pulserte ivrig og entusiastisk på håndleddet mitt da målet var nådd. Dette ble andre dag på rad, så da ble det ekstra gøy.

Jeg går nå inn i en noe hektisk høst, med flytting, videre opplæring i den nye jobben, gruppearbeid i studiet og kanskje en liten langhelg på sørlandet like etter flyttedagen. Det blir litt å holde styr på, og når jeg i tillegg hiver på noe sosialisering med samboeren og et par spillkvelder, blir det kamp om tiden min. Men minst et par timer i uka skal jeg bruke på trening. Det vil være et av mine mest prioriterte mål.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening