Gjensyn med zumba

Det er lenge siden sist jeg prøvde å late som om jeg kunne danse zumba. Dessuten passet dagens zumbatime perfekt etter at jeg var ferdig på jobb, og dette ble derfor timen jeg booket meg til denne torsdagen.

Det var en lettelse at mye av koreografien var slik jeg husket den fra tidligere, slik at det ikke ble vanskelig å komme inn i det igjen. Jeg klarte å henge med tålelig greit, om enn kanskje noe slappere enn resten av salen. En litt slapp treningstime er likevel bedre enn ingen treningstime, så jeg er fornøyd - og det var digg å få riste litt løs etter en hektisk arbeidsdag. Pulsen kom godt opp, jeg drakk masse vann og følte meg avslappet og bra etterpå.

Ukas tredje treningsøkt. Hurra!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening