Endelig boksemandag igjen

Siste hasteoppdatering, jeg lover.

Etter to ukers fravær fra mandagsboksingen var det digg å være tilbake. Har funnet ut at jeg liker mandagene best, for da bruker vi puter og sparker mer. Jeg liker å sparke. Jeg er flink til å sparke. Det er gøy å sparke. I tillegg er det slitsomt, og trener både balanse og koordinasjon. Sparking er magisk.

Liker også at noen forteller meg hva jeg skal gjøre. Slipper å tenke, bare reagerer og følger ordrer. Fantastisk. Hjernepause. Ja takk, mer av det.

De avsluttende minuttene med styrkeøvelser er fremdeles det verste i hele verden. Et nødvendig onde. Lurer på om jeg noen gang kommer til å klare å ta en push-up, sånn på ordentlig.

Ligger ganske høyt oppe på Colosseum-lista av 25/90. Stas!

Eksamensuka er i full gang. Har spist en pakke Tom & Jerry-kjeks. Spiste imidlertid en veldig lett og fettfattig frokost, så det gikk bra. Logger alt i den forhatte appen Lifesum, som teller kalorier og makroer. Avskyr kaloritelling. Stereotypisk, mainstream, småhysterisk. Nok et nødvendig onde.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening