Sliten?

Opptil flere personer har i løpet av den siste tiden gitt meg beskjed om å ikke slite meg ut, med både studier, praksis, jobb og trening. Jeg har sagt at neida, det har jeg ikke tenkt å gjøre. Når jeg nå sitter hjemme etter første time Styrke & Core på alt for lenge, kjenner jeg at jeg er litt svimmel, og lurer på om jeg kanskje kan ha brutt løftet mitt. Det kan tenkes at jeg muligens sliter meg ut en smule. Alternativt trenger jeg bare mat, og om 20 minutter kan jeg ta en god, varm middag ut av ovnen og slappe av på sofaen resten av kvelden. Hvis det fikser problemet med svimmelheten, tar jeg det som et tegn på at alt er bra, og at jeg bare ikke har spist bra nok de siste åtte timene.

Det var en innmari bra time, akkurat som jeg husket. Jeg fikk kjørt omtrent alle muskelgrupper jeg eier og har, og var en anelse skjelven da jeg kravlet opp trappene (ja, faktisk!) fra Colosseum etterpå. 30 kg på både markløft og knebøy var en uventet seier; jeg hadde egentlig regnet med å måtte justere ned nivået på disse øvelsene, siden det var så lenge siden sist. Det var imidlertid gøy at jeg fremdeles klarte å stå ganske sterkt. Det hadde jeg aldri trodd!

Mer kan jeg ikke skrive nå, fordi jeg fremdeles er svimmel og tenker jeg bør spise så fort som mulig. Planer om yoga i morgen, skriver forhåpentligvis litt mer da!

Kommentarer

  1. Jeg tipper du ender opp med mer overskudd og ikke mindre av å drive med lysbetont trening i allefall. Så jeg ville bare kjørt på med det. ;-) du er kjempeflink syns jeg, du er allerede gjennom semesterets to første måneder, og står på som en helt syns jeg! :-) Heia Vero!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening