Ny uke, nye muligheter

I forrige innlegg lovet jeg at jeg skulle dra på boksing i går, mandag. Det løftet klarte jeg faktisk å holde. Etter å nesten ha feiga ut, fordi bussen hjem fra Ahus tok så mye lenger tid enn jeg trodde og jeg dermed ikke fikk tid til å spise, valgte jeg å tøffe meg opp og bare gønne på. Dette resulterte i et par ting: 

1. Jeg hadde en kjempekul boksetime med masse sparking, og storkoste meg. 
2. Middagen jeg spiste da jeg omsider kom hjem og kunne sette meg, smakte desto bedre. 
3. Samvittigheten var god som gull. 
4. Bena mine hater meg i dag, spesielt leggmusklene. Å herregud som de hater. 

Det gjorde dagens lange praksisdag forholdsvis utfordrende, da en operasjon som var forventet å ta to timer, klokket inn på fem i stedet. Mye ståing, og slitne ben som allerede var litt sure på meg ble stadig mer gretne etter som timene forløp. Men det var verdt det. Jeg har ikke angret et øyeblikk. 

Til gjengjeld har jeg unnet meg hviledag i dag, mens jeg planlegger å prøve en Heartbeat spinningtime i morgen, med litt styrke etterpå. Krysser fingrene for at jeg orker det. 

Forøvrig har jeg vært flink til å bruke trappene de siste par dagene, når jeg har kommet hjem. Jeg liker det ikke, men jeg hater det ikke så mye som jeg gjorde for et par år siden, og det er jo litt kult. Skal prøve å holde på dette en liten stund framover og se hvordan det går. Hvis jeg klarer en hel uke med trappegåing uten å snuble i mine egne ben og gå på trynet, så skal jeg erklære det en suksess. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.