Mandagsrapporten

Det ble ikke trening i helga. Dessverre. Det var veldig nære på. Etter jobb på lørdag, var jeg kommet meg til Colosseum. Jeg hadde skiftet til spinningsko og var klar for time. Så ble jeg bevisst på to ting: Jeg hadde glemt drikkeflaska på jobben, og jeg hadde rotet med tiden. Den timen jeg trodde jeg hadde til rådighet, hadde jeg plutselig ikke likevel. Dermed måtte jeg bare skifte ut av spinningskoene og løpe videre. Det gjorde litt vondt i sjela. Akk.

Nuvel. Livet går videre. I dag begynte en ny uke, hvilket har begynt å bety en time med kickboksing. Jeg liker den timen bare mer og mer for hver gang, og har funnet ut at jeg elsker å sparke. Virkelig elsker det. Det er kanskje noe av det morsomste jeg vet akkurat nå. Den tilfredsstillende mestringsfølelsen jeg får hver gang jeg treffer en pute akkurat på riktig sted, med akkurat rette del av benet, er nesten euforisk. Jeg er jo så uendelig mye sterkere i bena enn i armene, så det er kanskje ikke rart at jeg foretrekker å sparke framfor å slå. Men jeg liker fremdeles boksingen og, altså.

Men OK, denne uka SKAL jeg få til fire økter. Sånn. Nå står det Skrevet.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.