Hasteblogging

Jeg er sliten. Sliten og trøtt. Det er sent, det har vært en lang dag, og jeg burde vært i seng for en time siden. Jeg er også kjempefornøyd med dagens innsats.

Omsider i gang med ny runde PT-trening, og første time var i dag. For å være grei tillot jeg at vår avtalte time kl 16 ble utsatt til kl 17, men det innebar at jeg hadde en ekstra time å slå ihjel etter jobb. Dette resulterte i at jeg i siste liten kastet meg med på en 45-minutter med den alltid like fabelaktige Power-timen. Denne var ferdig akkurat tidsnok til at PT-Alex kunne fortsette torturen på meg rett etterpå. Jeg tror jeg kanskje ødela litt for planene hans, ettersom jeg nettopp hadde trenet masse styrke, men han var som vanlig kreativ og ga meg noen like jævlige (eller kanskje til og med enda verre) øvelser i statisk styrketrening. Mye planke, mye løfting på kroppsdeler og holde dem i ro i hundre år, litt balanse/styrke-greier (Kung Fu Panda lever ennå!), og helt til slutt litt krisebehandling av det som kanskje er verdens mest anspente og vonde nakke- og skulderområde. PT-Alex trykket på noen punkter som gjorde så vondt at jeg ble både kvalm og svimmel, men så føltes det mye bedre etterpå, så det var verdt det.

Alt dette kunne jeg skrevet mye mer detaljert og underholdende om, men jeg må bare komme meg i seng snarest. Håper på en mindre travel dag i morgen. Bloggen lever, og det gjør jeg og! (Såvidt.)

Kommentarer

  1. jeg er overbevist om at det ikke kanfinnes noen andre enn deg som kjører på med en gruppe-styrketime rett før man skal ha PT-trening. det er to dagsverk på treningsfronten det, minst!

    Du er som alltid forfriskende gal på en veldig bra måte!

    Heia sterke-Vero!

    SvarSlett
  2. Forfriskende gal på en veldig smertefull måte også, kan jeg konkludere med dagen derpå. ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening