Sliten nå

Ukas sjette treningsøkt stod på programmet i dag, og ble gjennomført av en passe sliten Vero. Først en halvtime zumba etterfulgt av en halvtime Shape. Den siste halvtimen var definitivt den tyngste, og flere ganger i løpet av de forskjellige styrkeøvelsene måtte jeg rett og slett synke sammen og ta små pauser, for jeg var helt utslitt.

Jeg antar det har vært en lang og aktiv uke. Jeg har klart å dra på trening hver dag unntatt onsdag, og ingen av øktene har egentlig vært spesielt lette. PT-timene tar jo nesten livet av meg, og dobbelttimene på fredag kjenner jeg også ekstra godt. Nå trenet jeg riktig nok hver eneste dag i januar, og det gikk greit, men samtidig var det vel også flere av de øktene som var langt lettere enn det jeg presser meg til nå for tiden, så jeg burde ikke egentlig sammenligne med det.

Neste uke tror jeg nok jeg bare sikter mot fem treningsdager, ikke seks. Til og med PT-Alex har sagt at det er bra med hviledager, og jeg kjenner at jeg har veldig lyst på en. Ikke i morgen, for da er det spinning, og ikke tirsdag, for da er det PT-time, men kanskje på onsdag?

En bra treningsuke har det i alle fall vært, sliten eller ei. Akkurat nå har jeg litt vondt i hele kroppen, men det er bare fint. Det som er mindre fint er den rastløse følelsen i kroppen og den vonde, såre halsen. Jeg liker ikke tanken på å bli angrepet av enda en forkjølelse. Kanskje en tur til badstua etter trening i morgen kan hjelpe?

Kommentarer

  1. Krysser fingrene for bastud-kur, og at det virker! Ikke noe særlig å bli syk igjen (sier hun som får alt som går i barnehagen for tiden...)

    Jeg tror du treffer spikeren på hodet når du sier at intensiteten nå er langt høyere enn den var i januar. Og du har da vel langt flere dobbeltimer og "ventepauser" på tredemølla også. Skal se det har effekt også (jfr post om fasong, gratulerer ;-)). For tiden syns jeg det virker som om du bare går på dobbeltimer, yoga og boksing, zumba og shape osv. Så å telle det som en treningsøkt og sammenligne med en treningsøkt for deg i januar (eller for det store flertallet av folk, også de som trener) er jo å underdrive syns jeg. :)

    Håper du får en super uke, skal se komboen kjekke-Jonas og PT-Alex klarer å skremme virusene på dør!

    klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.