Ikke helt frisk

Uroen min i går var ikke ubegrunnet, viste det seg. Jeg våknet opp i morges etter en forholdsvis urolig natt, og følte meg verre enn i går. I tillegg til sår hals, hadde jeg fått gleden av å være litt kvalm, føle meg tett og susete i hodet, og generelt ha litt vondt i kroppen, spesielt rundt kjeven, av alle steder. Likevel dro jeg meg ut av senga og på jobb, for jeg kunne ikke med god samvittighet dra på spinning i kveld hvis jeg ikke hadde vært på jobb tidligere på dagen - og spinning måtte jeg jo selvfølgelig på.

Om det var en fryktelig god idé å slite meg halvt ihjel i 70 minutter inne i en stappfull spinningsal, får jeg vel se i morgen. Jeg var nok noe slappere i dag enn jeg vanligvis er, men prøvde likevel å ta i litt ekstra gjennom noen intervalltopper. Svetten piplet jo som bare juling, så timen var slettes ikke bortkastet på meg.

Det ble imidlertid ingen badstue i dag. Etter at timen var ferdig, var jeg så svett og varm at det å sitte inne i en varm badstue var sånn omtrent det siste jeg hadde lyst til. Jeg ville bare ut i kjølig, frisk luft. I tillegg er jo denne timen ferdig tålelig sent, klokken halv ni om kvelden, så da har jeg ikke så veldig mye tid til overs før jeg bør være hjemme og i seng (jeg bruker ganske lang tid på legge-meg-prosessen). Derfor sikter jeg heller mot badstue i morgen i stedet, etter PT-timen som er ferdig klokken fem. Det blir litt mindre stress. Den planen forutsetter selvsagt at jeg ikke blir noe sykere enn jeg har blitt i dag, men jeg satser på at det går bra.

Kommentarer

  1. Krysser fingrene for at formen er på topp (eller i allefall ikke så ille at PT-timen må avlyses)!

    Stor bli-frisk-fort-klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening