Verdens svetteste spinningsal

Hvis du besøker Elixia Colosseum klokken 19:15 på en mandag, vil du finne verdens varmeste, svetteste, fulleste spinningsal. Det er jeg overbevist om, selv om jeg ikke har besøkt alle spinningsaler i verden. Hvis det finnes en spinningsal som er varmere, svettere og fullere enn denne, så tror jeg kanskje ikke jeg vil overleve mange minuttene i en slik en.

Jeg slutter aldri å la meg imponere over engasjementet til alle disse menneskene som strømmer inn i salen på mandagskvelden. De stakkars folka som har timen før oss rekker jo omtrent ikke å komme seg ut før vi stormer inn for å sikre oss våre respektive favorittplasser (i alle fall er det det JEG gjør).

Denne mandagen hadde jeg igjen med meg en av mine venninner fra Team Elixia Nørds (facebookgruppen jeg har laget for meg og de fire jentene jeg har lokket med meg inn i denne galskapen), og nok en gang merket jeg at jo - det ER morsommere når man er flere. Og ikke bare dro vi på spinningtimen sammen; i forkant laget vi oss en sunn, hjemmelaget middag med fisk(ekaker) og masse grønnsaker (gulrøtter, løk, brokkoli og mais). Da ingen av oss er spesielt glad i å lage mat, var dette noe vi begge ble særdeles stolte over. Så stolte at vi faktisk tok bilder. Ettersom jeg for et par måneder siden lovet flere bilder i bloggen (men ikke har vært så flink til å holde løftet mitt - fy meg), skal jeg nå dele den visuelle gleden.

Vi kutter løk!

Vi koker grønnsaker!

Vi steker fiskekaker og løk!

Vi er SUPERSTOLTE!

Så stolte at jeg må lage en collage!

Det ferdige måltidet, komplett med juice.

Nå er jo ikke dette egentlig en matblogg, men en treningsblogg. Derfor, som plaster på såret for at dere måtte se disse ganske mundane og (egentlig) lite imponerende bildene av maten vår, deler jeg i tillegg dette meget lite flatterende bildet av meg som holder på å dø på dagens spinning. Tusen hjertelig takk til min venninne som tok dette vakre bildet.



Kommentarer

  1. Artig med bilder! :) Dere har all grunn til å være superstolte! :)

    At de andre ikke ser like slitne ut betyr bare at de ikke jobber hardt nok, men jukser seg unna. ;-)

    SvarSlett
  2. Det er akkurat det jeg pleier å fortelle meg selv, også. ;)

    SvarSlett
  3. Det er ikke noe tøft å ta flatterende bilder på trening ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.