Tema: Halloween

Happy Halloween!

Tematimer er kanskje noe av det morsomste jeg vet om. Jeg husker med stor fryd slike tematimer fra tidligere i år, og var derfor særdeles entusiastisk da jeg så at fabelaktige Jan-Tore skulle kjøre Halloween-tema på dagens spinningtime. Dette var nok til å få meg til å gjøre noe jeg svært sjeldent gjør - sette vekkerklokka på ringing for å komme meg opp tidlig på en lørdag morgen. Jeg tilhører den gruppen mennesker som gjerne kan sove til 12 hvis jeg får lov, så det å tvinge meg til å stå opp klokken 9 på en fridag er ganske horribelt.

Horribelt, men verdt det. Jeg angret ikke et øyeblikk. På vei til treningen bare gledet jeg meg, og da vår eminente spinninginstruktør kom inn i med kostyme og maske, applauderte og jublet jeg sammen med en fullsatt sal. Ved siden av meg hadde jeg en venninne, og det gjorde meg ekstra glad at hun delte min entusiasme. Dobbel glede, dobbelt så moro!

Timen var, som forventet, fantastisk. Musikk har utrolig mye å si for hvilken prestasjon jeg klarer å jobbe meg mot, og jo mer gira jeg er, desto mer klarer jeg å ta i. Med en kostymert instruktør (den maska må ha vært grusom å ha på hele tiden, og jeg er stinn av imponasje!), energisk temamusikk og en sal full av god stemning, klarte jeg å ta i temmelig mye, og det var herlig.

På slutten av timen ble vi informert om at det kommer en ny tematime neste lørdag. Beklager, late morgentimer i senga, men jeg blir nok nødt til å vrake dere da, også. Jeg gleder meg allerede!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50