Den store milepælen

Endelig kom dagen! Herregud denne har jeg ventet på i en evighet, føles det som. Det har gått sakte de siste ukene, men nå er det på tide å skryte litt. Dere får bære over med meg.

Ok, skrytebilde nummer 1:


























Dette er meg i sal 6 på mitt kjære Elixia. Det er her vi har zumba, styrketrening (åpenbart) og utvalgte step-timer. Det er for eksempel her jeg trente i dag, med først en halvtime step og deretter en halvtime kjernemuskulatur (mage og rygg). (Etterpå beveget jeg meg videre for å ta litt mer styrke på apparater, men det var et annet sted. Jeg ble også lurt inn på kardio-rommet da jeg ble oppmerksom på at de viste 30 Rock på storskjerm ...)

Det jeg holder i hånden der er en vekt, av typen man legger på vektstanga som man jobber med. Jeg har ennå ikke begynt å bruke de lilla vektene i styrketimene, for jeg er redd jeg ikke er sterk nok. Den lilla vekten der er hvor mange kilo jeg har mistet over de siste fem månedene. Hurra!

For at det ikke skal være noen tvil om hvor tung den lilla vekten er, og hvorfor dette er en milepæl, tok jeg også et nærbilde av den, og gir dere derfor skrytebilde nummer 2:





















Så der har vi det, folkens. Beviselig framgang. Bildebeviselig, til og med. Dette er milepælen. 10 kilo borte, og jeg er tilbake på samme utgangspunkt som jeg hadde for to år siden. Meget oppløftende, særdeles gøy, og vanvittig inspirerende.

Rett etter treningen sendte jeg MMS til min kusine, som er noe av en treningsentusiast selv, og fikk streng beskjed om å være stolt. Det kan hun nok trygt regne med at jeg er. Hurrah!

Kommentarer

  1. I ett ord: WOW!

    I flere ord: Herre min hatt, Vero, dette er fantastisk imponerende! Det er helt utrolig hvor mye du har oppnådd på 5 måneder! Det er 2 kilo i måneden det! (ca 0,5 kg i uka). Det er MYE det!

    Og når det er sagt så må den resterende vekta være flyttet litt på også, husk at en god del vekt nå sannsynligvis finnes i de sterke musklene dine istedet for på andre utsatte steder. :-) Det ser i allefall slik ut på bildet. Du ser rett og slett dødsbra ut! :-D Og supersprek :-) Og med verdens kuleste t-skjorte ;-) (Jeg vet du ikke er så begeistret for ivrig tekstkrydring med smiletegn altså, men nå klarte jeg rett og slett ikke å la være).

    Hurra for Vero, tidenes beste inspirasjon og forbilde!

    Stor klem fra en veldig, veldig, veldig imponert Hanne

    SvarSlett
  2. Overflod av smiletegn er altså helt greit når de følger med en sånn bombe av skryt. :-D Tusen takk! Kommentarer som dette har unektelig en positiv effekt på treningslysten min. :-) STOR KLEM

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50