Antistress

Jeg drukner i stress og bekymringer for tiden, og det beste jeg kan gjøre for å slappe av med god samvittighet er fremdeles å dra på trening.

Med tusen gjøremål på samvittigheten dro jeg i dag på TRX, som det jo begynner å bli en stund siden sist jeg var på. Det var akkurat så tungt og slitsomt som jeg husket det som, men det er jo en sånn greie som aldri egentlig blir lettere ettersom man alltid kan jobbe på en måte som gir en utfordring (sånn som spinning). Tyngden justeres etter hvor langt fra ankerfestet man står, og jeg har en god halvmeter å jobbe meg inn på før det begynner å bli imponerende, for å si det sånn.

Det ble nå i alle fall en hard og god økt med mye svette, og en del av meg ønsket at den aldri skulle ta slutt. Men etter en time gjorde den det, og så bar det hjem til stressing igjen. Sukk.

Jeg får ikke trenet i morgen heller, da jeg er opptatt hele dagen, men søndag, dere! Søndag. Som jeg gleder meg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.