Ekspresspinning

Jeg har ikke egentlig tid til å trene denne uken. Dette innså jeg i dag. Torsdag ettermiddag, rett etter jobb, skal jeg hive meg på et tog nordover, og arrangere en festlig happening for 30+ mennesker. Dette krever sine forberedelser.

Likevel er tanken på at jeg fra og med i morgen til og med mandag neste uke ikke vil få anledning til å trene, nærmest paralyserende. Så mange dager uten trening har jeg ikke hatt siden i fjor. Eep!

Derfor presset jeg inn 40 kjappe minutter med spinning i ettermiddag, selv om det innebar mer stress etterpå og resten av kvelden. Jeg måtte bare gjøre det. I nesten en hel uke framover vil jeg ikke ha muligheten, så jeg måtte gripe denne siste sjansen, selv om det ble knapt.

Mer har jeg altså ikke å skryte av, og ikke kommer jeg til å skryte noe som helst før tirsdag neste uke. Jeg kjenner mange stikk av dårlig samvittighet når jeg tenker på dette, men får vel bare bite det i meg og veie opp for det når jeg kommer tilbake igjen. Men det er fint da, at jeg har kommet så langt at jeg oppriktig vil savne trening når jeg er borte. Dette ville aldri vært aktuelt for bare et halvår siden. Vero 2.0. er på vei.

Kommentarer

  1. Nå har jeg ikke kommentert på alt for lenge altså. Blir sånn når man har permisjon og ikke sitter foran PC på mange dager.

    Jeg må bare si at jeg er utrolig imponert over de vektene du presenterer! Det er så uendelig mye mer enn jeg kan drømme om å løfte en gang. Steike du er sterk!

    Hvordan går det ellers med klistremerkejakten? Du må jo være langt avgårde på din andre runde?

    Tenkte også på det når du rundet dine første 25, at i realiteten kunne du faktisk ha rundet den en god del tidligere, men du er jo så hardcore at du bare tar et merke selv om du skal ha to treningsøkter samme dag.

    Heia Vero!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.