Dobbel dose

Som sagt, så gjort. Jeg meldte meg på to timer i dag, og fullførte dem begge. Men steike ta, den andre timen ble tung!

Først ute var spinning, fra klokken 15:30 til 16:25. Den var slitsom nok i seg selv, med mye fokus på kondisjon og tempo. Ugh. Etterpå begynte styrketimen, som gikk fra 16:30 til 17:25. Denne var altså litt lenger enn de styrketimene jeg pleier å ha på onsdager, og involverte et par øvelser som jeg ikke er vant til å ta og som dermed ble latterlig vonde. Dette i tillegg til at jeg allerede var sliten etter en time med spinning gjorde at jeg følte meg som en komplett pusling, men jeg er litt stolt over at jeg likevel ikke gikk for lettere vekter; det skal som sagt gjøre vondt å trene, i alle fall en gang i blant hvis man vil få noe framgang. Dette er jo selvfølgelig en bra ting, men jeg må jo syte litt likevel.

Jeg tror faktisk at jeg kan finne på å bli støl etter dagens eksplosjon av galskap. Likevel skal jeg ikke ha noen kosedag i morgen, heller; da blir det halvannen time med sprek aktivitet. Jeg gleder meg til treningen, men gruer meg til å stå opp "tidlig". Jeg husker ikke lenger sist gang jeg hadde en sløv hjemmedag hvor jeg sov til sent og så bare daffet omkring i leiligheten uten å gå ut en eneste gang. Jeg savner det, selv om jeg vet at det jeg gjør nå er mye bedre for meg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50