Jubileum: Tre uker

Jeg hadde litt problemer med å bestemme meg for hva jeg skulle dra på i av gruppetrening i dag, men etter mye om og men havnet jeg til slutt på nok en time med zumba. Fy søren, jeg slutter aldri å måpe over hvor raskt alt går der. Jeg liker å innbille meg at jeg har en rimelig grei evne til koordinasjon og rytme, men enkelte av de der zumba-trinnene sliter jeg virkelig med. Heldigvis er ikke poenget å gjøre alt riktig, og jeg er flink nok til å improvisere og henge med etter beste evne (mye flinkere enn omtrent halvparten av de andre jentene, i alle fall), så jeg sier meg fornøyd.

Dette markerer altså tre uker fullført med daglig trening. Tiden går fort, det skal den ha. Bare ni dager igjen, så kan jeg ta en fridag. Men for å være helt ærlig, så er det ikke utenkelig at jeg passerer mine 30 dager og går enda lenger. Det føles ikke umulig akkurat nå, i alle fall, men vi får se.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.