Au? Litt au.

De som eventuelt måtte mene at pilates ikke er skikkelig trening kan ta seg en bolle. De aner åpenbart ikke hva de snakker om, og har definitivt aldri prøvd det. Det trener smidighet, balanse og styrke, men mest av alt styrke, og det kjennes på kroppen etter dagens time. Jeg har like vondt nå som etter fredagens styrketime, bare mer rundt mageregionen enn i armene. Det morsomme er at jeg likevel henter meg relativt raskt inn igjen.

Jeg kunne klart å trene mer. Jeg leker med tanken på å en dag prøve å melde meg på to timer rett etter hverandre, og se hvordan det går. Galskap? Kanskje, men det var jo også 30DC da jeg begynte med det, og bare se hvor bra DET har gått!

9 dager igjen. Tankene faller tilbake på de første par dagene, da jeg tvilte på at jeg ville klare så mye som en uke engang. Nå føles en uke lite. 9 dager kommer til å gå kjempefort.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.