Dag 27; 3 dager igjen

En ny runde yoga stod for tur i dag, og bragte med seg den plagsomme sannheten om at jeg fremdeles er ferskis på dette området; jeg ble nemlig kvalm i løpet av denne timen også, noe som er typisk for nybegynnere og de som ikke har yogaet på en stund. Det er aldri kult å være kvalm, så akkurat nå gjør jeg meg klar til å krype sammen i fosterstilling under pleddet på sofaen og se film og teveserier som trøst.

Jeg stakk ikke av fra timen, da. Det skal jeg ha. Jeg tok en snarvei om én øvelse, men ellers hang jeg på etter beste evne, fra start til slutt. Det har blitt en viktig greie for meg, dette med å ikke gi opp. Jeg har gitt opp så mange ganger før, men alltid begynt på nytt igjen etter en viss tid. Jeg vil ikke gi opp nå. Ikke denne gangen. Ikke igjen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.