Dag 26; 4 dager igjen

Tilbake til spinning i dag, full av vigør i siste innspurtsperiode for 30DC. I dag møtte jeg nok en ny instruktør, og også denne var temmelig awesome. Han var svensk, positiv og veldig morsom. Tror ikke jeg tidligere  har ledd så mye verken før eller etter en treningsøkt som jeg gjorde i dag. Flotte greier! Timen varte faktisk i en time, men ikke nok med det; på grunn av unormalt synkronisert trikk og t-bane fra jobb kom jeg fram til Elixia mye tidligere enn jeg hadde forventet, og hadde derfor noe ekstra tid å slå ihjel før spinningen begynte. Derfor kastet jeg meg like greit oppå en elipsemaskin og varmet opp der i 20 minutter først. Totalt har jeg jo da trenet i nesten halvannen time i dag. Wow! Da var det sannelig godt å bli påspandert middag etterpå; bedre belønning kan jeg vel egentlig ikke tenke meg.

Bare fire dager igjen. Jeg blir nesten litt trist og nostalgisk når jeg tenker på det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.