Vårglede = treningsglede

Varme, solfylte dager gjør et eller annet med min motivasjon for å røre litt mer på meg. Påskedagene har vært nydelige, og ikke en dag har gått uten at jeg har fått en dugelig dose morsjon. Se bare her:

Fredag: 75 min. treningsøkt på senteret. Senere ca en halvtimes spasertur totalt, etterfulgt av nærmere tre timer med dansing på Mono.

Lørdag: Noe rusling omkring langs Karl Johan i en times tid, senere etterfulgt av en nesten tre timers lang skogstur. Til og med bena mine fikk litt D-vitamin.

Søndag: Et par timers spasertur fra Hauketo til en strand et lite stykke unna, med påfølgende rusling langs fjæra hvor man ivrig prøvde seg på flyndrekasting.

I dag: Nytt besøk til treningssenteret vil forekomme i løpet av den kommende timen.

Heia meg!

Kommentarer

  1. Heia deg!

    Det hørtes ut som en fantastisk påske. :) Krysser fingrene for masse herlig vårvær også fremover!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.