4.3. (Søndagsturen)

Dagens treningsøkt noteres ned under tvil. Jeg var ikke direkte på trening, slik jeg pleier å være på trening. Jeg hadde planer om det, men planene ble spolert av mangelen på søndagsåpne butikker. I stedet ble dagens trim rett og slett å gå en tur. En forholdsvis lang tur. Kanskje ikke så lang i kilometer, men lang i tid det tok å gå den. Å gå fra sentrum til Lerkendal mens snøen laver ned og allerede fallen snø klumper seg under skoene dine, er nemlig ikke helt uten strev og slit. Totalt sett var jeg på vandring i nesten tre kvarter, og kjente definitivt at pulsen tidvis gikk litt raskere. Så jeg applauderer meg selv for en viss fysisk aktivitet en søndag ettermiddag likevel, og satser på at jeg i neste uke vil klare å fullføre mine tre økter på en litt mer hardcore måte.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.