4.2. (Standhaftigheten)

Tro til mitt ord dro jeg i dag (fredag) på trening for andre gang denne uka. Det var et nytt forsøk på å sjekke ut dette konseptet med "kick-off" i gruppetrening, sammen med Monica fra bachelorgruppa mi. Denne gangen var instruktøren frisk, og jeg fikk faktisk oppleve kick-off i stedet for vanlig aerobic. Det var hardt. Ganske hardt. Og jeg unnasluntret tidvis både tempo og nøyaktighet i øvelser, enda var jeg så kjørt at det faktisk svimlet litt for meg da jeg skulle ut av garderoben etterpå. 60 minutter med hopp og sprett og spark og slå og glem for all del ikke noen styrkeøvelser - det tar på hos den utrente slappfiskkroppen. Men det var også litt gøy, og på mange måter slettes ikke verre enn hva jeg selv finner på når jeg soser rundt alene med apparatene, så jeg tror jeg skal dra på dette oftere.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50