Uke 47 byr på stadig mer yoga

Tja, hva skal man si? Jeg liker disse timene. Det blir mye yoga, men ingen av de tre timene i løpet av uka jeg går på er de samme. Tirsdagsyoga er kanskje den som er mest lik tradisjonell hatha yoga, mens yin yoga (søndagene) er mest avslapping og tøying av bindevev. Torsdagsyogaen, som er den jeg var på i dag, heter Yoga for Athletes, og er kanskje vel så mye en styrkeøkt som en yogaøkt. Der går vi ikke inn i de dype og kompliserte stillingene, men gjør mer enkle ting som ikke krever så mye bevegelighet (men gjerne litt styrke).

Så selv om det ser ut til at jeg bare gjør det samme hele tiden, er det små forskjeller, altså. Jeg begynner likevel å tenke så smått på å kanskje gjøre litt andre ting også. Få med litt mer kondisjon, for eksempel. I morgen har jeg PT-time, så da blir det i alle fall noe ganske annet. Håper jeg overlever.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.