Uke 46 og jeg forsøker å blogge igjen

Tirsdag begynner forsiktig å forme seg som en yogadag. Yoga Flow på Elixia Colosseum (formelt heter de nå Sats Colosseum, men det vil alltid være Elixia for meg, uansett hvor mange vegger de maler mørkeblå) består av 75 minutter som jeg faktisk klarer å overleve. Det var tyngre de første gangene, men jeg begynner å merke konsekvensene av treningen nå, og ting går litt lettere. Første gang jeg tok den timen, for et par måneder siden eller så, synes jeg å huske at jeg måtte ned i barnets posisjon for en pustepause opptil flere ganger (gjerne mens alle de andre stod i hund som ser ned). I dag gjorde jeg det bare én gang, og da gikk det litt fort i svingene.

Det er unektelig mer gøy når man får det til, mestringsfølelse er en fin båt. Så jeg var fornøyd med både timen og egen innsats da jeg dro hjem etterpå. Jeg var mindre fornøyd med de to jentene ved siden av meg som begge drev og fiklet med mobilene sine flere ganger i løpet av timen. Skulle ønske folk kunne legge fra seg mobilene når de trener, i alle fall på slike timer hvor det skal være ro og lite forstyrrelser, for det ble forstyrrende for meg.

Men bortsett fra det var alt flott, og jeg gleder meg til neste gang.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50