Uke 12 tar beina fatt

Okei, så teller det kanskje ikke egentlig som en treningsøkt, men jeg synes likevel at 3+ timer med vandring i byen burde få litt oppmerksomhet.

Denne søndagen var det nemlig Community Day i Pokemon Go, og jeg er akkurat nerdete og barnslig nok til at jeg fremdeles synes PG er et morsomt spill som gir bonus i form av motivasjon til å komme meg ut i verden.

Kjæresten og jeg ruslet derfor omkring i byen gjennom de tre timene begivenheten varte, og fanget enorme mengder Balbasaurer. Vi startet med et raid ved Jernbanetorget, gikk derfra til Aker Brygge, og holdt oss langs vannkanten de siste par timene, fram og rundt og tilbake og rundt omkring, fra brygga til Tjuvholmen og tilbake igjen. Det var blå himmel, deilig sol, varmt og behagelig, og jevnt over en skikkelig nydelig dag med både lett mosjon og mye frisk luft.

Jeg unnet meg en softis før vi dro hjem. Våren var jo kommet.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50