Uke 12 backlogger spinning 2

To spinningtimer i løpet av tre dager? Galskap? Ja, litt. Men jeg måtte jo ta turen til et nytt senter for å prøve meg der, etter at jeg fikk vite at en av mine gamle yndlingsinstruktører var begynt å ha timer der. Jeg synes jo nye steder, øvelser, lokaler og opplevelser er gøy og spennende, så jeg var gira på denne timen. Og joda, senteret var fint, instruktøren var fremdeles super, men spinningsalen var nærmest klaustrofobisk liten og jeg følte meg ikke helt komfortabel der. Ikke helt hjemme.

Noen saler er sånn at jeg kommer inn for første gang og føler at der hører jeg til; der kan jeg godt være lenge og komme tilbake mange ganger. Andre saler gir ikke den følelsen; de føles fremmed og litt "feil" og passer bare ikke helt. Denne salen var dessverre mer av sistnevnte kategori, så selv om timen bød på et hyggelig gjensyn med en knallbra instruktør, er jeg ikke sikker på om jeg kommer til å dra tilbake dit så ofte. Men vi får se. Aldri si aldri.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.