Uke 9 er godt i gang

Jeg hadde egentlig planlagt å gråte meg gjennom en stor obligatorisk innleveringsoppgave i Java i hele ettermiddag og kveld, etter jobb. I går oppdaget jeg imidlertid at leveringsfristen var i dag morges, og ble derfor tvunget til å sitte hele gårsdagen med den i stedet. Det ble stress, men den gode bieffekten ble jo at jeg kunne dra på trening etter jobb i dag, og at jeg nå kan slappe av og ta meg en liten pause hjemme i kveld.

Det var ingen gruppetimer som fristet spesielt i dag (med mindre jeg følte før å vente et par timer på Majorstua etter jobb, og det følte jeg ikke for), derfor kjørte jeg bare styrkeprogrammet mitt etter en liten oppvarming på ellipsemaskinen. Jeg har jo hatt to hviledager siden sist, så da er det innafor.

Ingen forbedringer eller oppgraderinger denne gang, men det er okay, for de vektene jeg jobber med nå føles fremdeles utfordrende nok. Jeg blir sliten og småsvett i løpet av settene, og jeg kjenner at jeg må ta i litt (spesielt på biceps curl, som ironisk nok er den øvelsen jeg får minst poeng av fra Fitocracy). Kanskje jeg øker litt neste måned, men da går nok repetisjonene ned også. Vi får se hva som skjer.

Herved erklærer jeg treningsuka for åpnet. I morgen blir det spinning med Romeo igjen, og jeg gleder meg! Det er godt å være tilbake i en slags treningsrutine, selv om den ikke er så hardcore som den var for noen år siden.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50