Ny uke, nye sjanser

Forrige uke var ikke den beste, verken når det kom til trening eller kosthold. Derfor legger jeg noen ekstra egg i kurven for denne uken i stedet, og håper jeg vil klare å holde aktiviteten oppe fram til nattevaktene begynner på torsdag.

Uken begynte i alle fall sterkt, med zumba. Jeg begynner å bli litt mer kjent med koreografien der nå, og merker at det er litt lettere å henge med på hva som skjer. Litt mindre desperat flaksing med armer i tilfeldige retninger, og i stedet en smule mer kontroll. Det er fremdeles like slitsomt, og det er jo meningen, så jeg klager ikke.

Lifesum sier jeg ligger ajour med kalorier i dag, så jeg kan ikke klage over det heller. Jeg vet resten av uken ikke vil bli like bra (nattevakter ødelegger absolutt alt), men jeg tar de seierne jeg kan få på dette tidspunktet.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening