Småsyk?

Lurer på om jeg kanskje er i ferd med å bli litt syk. Kronisk hodepine, snufsete nese, litt generelt slapp form, og nå sist et snev av sår hals. Synes også jeg kjenner litt i overkant mye press i bihulene. Æsjda. Håper det gir seg, i stedet for å eskalere.

Småguffen form til tross, jeg kom meg på spinning i dag. Kan jo ikke slæcke hvis jeg skal bryte fjorårets januar-rekord på 17 treningsøkter. Etter i dag har jeg fire økter igjen for å nå opp til samme nivå, som er et minimum. Det kan tenkes jeg vil si meg fornøyd med 17, ettersom vi da har kommet til helgen hvor jeg skal jobbe fire nattskift. Vi vet jo alle hvor tungt jeg har for å trene under og etter nattskiftene mine. Så hvis jeg klarer å klokke inn 18 økter denne måneden, skal jeg være superglad, men jeg har bestemt meg for å være fornøyd med 17 også.

Ikke minst fordi det vil bli mye lettere å knekke rekorden for antall økter fra februar i fjor. Februar 2016 skal definitivt bli bedre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50