En mandagssynopsis

Her går det jaggu unna, og jeg trener raskere enn jeg rekker å blogge. Supert!

All verdens viljestyrke måtte til da jeg skulle komme meg til spinningtimen på mandag. Jeg var ferdig på jobb på morgenen, med en uke fri foran meg, og for å kunne snu døgnet tilbake til normalt kunne jeg ikke sove hele dagen. Derfor ble det knappe fire timer på ettermiddagen, og jeg kom meg opp akkurat tidsnok til å rekke den planlagte treningsøkten. Det var ikke ett minutt for tidlig, heller - det ble såvidt nok tid til å dra på meg treningstøyet og snuble ut døren. Jeg vurderte i fullt alvor å bare kaste inn håndkleet, "bare denne ene gangen" som den trøtte delen av hjernen fortalte meg. Jeg valgte å ikke høre på den.

Som så utrolig mange ganger før satte jeg meg på min faste sykkelplass med intensjonen om å ta det rolig, siden jeg var såpass trøtt, og egentlig også litt sulten. Og som så utrolig mange ganger før, ble dette vanskelig da vi kom litt inn i timen. Motivasjonen fra Kjekke-Jonas gjorde jobben sin til gangs, og før økten var over rant det varme, små dråper nedover pannen. Armene var også fuktige. Som tidligere nevnt svetter jeg generelt minimalt, og selv i treningssammenheng må jeg slite ganske hardt for å oppleve dette fenomenet, så det sier i grunn sitt.

Ikke verst for en slappfisk med søvnunderskudd.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.