Skammens dag

På samme måte som jeg kunne skryte for et par dager siden, kan jeg i dag bare skamme meg. For det første ble det ingen skikkelig treningsøkt. Jeg hadde et par planer, men endte opp med å miste alt av tid til et altoppslukende skriveprosjekt. Derfor ble dagens trening det å gå til jobb. Det er ikke en puslete distanse fra Grønland til Ullevål, og det tok 45 minutter, men jeg følte likevel ikke helt at det var skikkelig trening. Jeg får kalle det restitusjonstrening og satse på å slite meg helt ut på spinning i morgen (endelig!).

For det andre har jeg vært slem pike. En kollega på jobben laget småkaker i løpet av kveldsvakten, og jeg klarte å stå imot de varme, nybakte fristelsene sånn cirka et kvarters tid. Dask på lanken! Dette var egentlig slettes ikke lov, og jeg må skjerpe meg i morgen; men la oss være ærlige - kveldsvakt på en lørdag? Det er å be om bråk.

I anledning dette har jeg samlet et lite knippe motivasjonsbilder til meg selv. De er ikke spesielt snille, men ofte er det nettopp det som skal til for at jeg skal få noe inn i hodet mitt. Litt brutal ærlighet, skamløst levert av mitt kjære internett:


Så sant som det er sagt, Mr. Bundy!



Ja DA hadde jeg vært sprek og slank for lenge siden!


Du har evig rett, Dr. Phil!


Har du lært noe i dag da, Vero? Ja, jo, kanskje. Jeg har lært at jeg trenger mer viljestyrke til å ikke gjøre (spise) ting som jeg har lyst til å gjøre (spise). Sukk. (Også har jeg lært at jeg hater Blogger litt, for noen ganger blir den helt gal når jeg prøver å legge inn bilder og justere på størrelser og slikt, slik at ingenting blir sånn som jeg vil ha det. Hat! Haaaaat!)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening