Kjent, men også nytt

Ny kjapp minioppdatering fra mobilen. Jeg lå nemlig ikke på latsiden i går heller. Jeg hadde booket en styrketime, av den typen jeg pleier å ha på onsdager. Tvisten lå i at denne timen hadde en annen instruktør, noe som blant annet innebar et litt annerledes opplegg. For eksempel fikk armmusklene kjørt seg hardere enn jeg er vant til, og det liker jeg, for jeg er lei av å ikke kunne åpne syltetøyglasset som har stått i kjøleskapet i fire måneder uåpnet.

Jeg skal ikke gå i detalj på hva som var likt og hva som var annerledes, men bare hoppe rett til konklusjonen: Variasjon er fremdeles alfa omega, og jeg var både svett og støl etter at timen var over. Bra saker!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.