Mer spinning og sånn

Endelig mandag! Det betyr ny spinningtime med fjortiscrush Jonas. Hurra!

Jeg er stygt redd for at jeg skuffet Jonas litt i dag, hvis han la merke til at jeg var der. Av en eller annen grunn følte jeg at jeg ikke klarte å gi så mye som jeg har gjort tidligere; jeg følte at jeg ga meg raskere med å holde tempoet, at jeg ikke klarte å legge på noe særlig med tyngde, i tillegg til at jeg ved en anledning faktisk REDUSERTE tyngden (gisp!) fordi jeg ikke orket mer. Likevel svettet jeg ikke så mye som jeg har gjort tidligere, og jeg sjanglet ikke ut av salen etter at timen var over, så jeg hadde åpenbart litt mer å gå på. Skuffende. Dette må jeg definitivt gjøre opp for neste mandag.

Ikke at jeg bare slækka, altså. Jeg er temmelig utkjørt her jeg nå sitter etter å nettopp ha kommet inn døren hjemme, og kroppen skriker etter en sofakrok eller seng (noe den snart skal få), så dette var på ingen måte en DÅRLIG innsats. Det var 70 minutter med intervallspinning, tross alt. Bare ikke fullt så bra som tidligere. Jeg antar noen dager bare må være litt slappere enn andre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.