Sesongavslutning?

Syklet til og fra jobb igjen i går. Muligens for siste gang denne sesongen, ettersom jeg kun har én arbeidsuke igjen, og det ser ut til at høstregnet har erobret byen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

God helg!

Uke 16 er opptatt og syk

Uke 15 ruller videre