Mer jobbsykling

Sykla til og fra jobb i dag også. Og det var varmt. Begynner å føle meg litt sprekere allerede. Med mindre været føkker med meg fullstendig, ser jeg for meg en rimelig sprek og sykkeltrent Vero om et par måneder. Kryssede fingre!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

God helg!

Uke 16 er opptatt og syk

Uke 15 ruller videre