Treningsuke 1

Selv om det ikke er årets første uke, så er det like fullt årets første treningsuke. Jeg var flink i går og jeg var flink i dag. Mye illeluktende føtter og armhuler. Mange kalorier, ifølge de kvasitenkende apparatene som blinker og piper til meg og vil være mine personlige trenere, alle som en. Forøvrig forundret det meg i dag at jeg slet sånn med å få pulsen opp til 155. Motstanden var programmert til høy, og tidvis var jeg så sliten at jeg såvidt klarte å bevege på beina mine. Men pulsen? Den lå pent på 150 +/-, den. I ukene før jul fikk jeg den helt oppunder 170. Er det en bra eller dårlig ting at jeg ikke klarer det nå? Jeg tror det er bra, men er neimen ikke sikker.

Trente attpåtil litt styrke i dag, etter 50 minutter kondisjon. Mage og bryst. Det gikk bedre enn forventet.

I morgen er hviledag, men fredag planlegger jeg ukens tredje (og muligens siste) økt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.