3.1.

Uke 3, økt 1. Dere skjønner greia nå.

Liten økt i dag. Eller, liten og liten. Jeg holdt på i en time. Siden når begynte jeg å tenke på trening i en time som en "liten" økt? Snodig.

I alle fall. 20 minutter intervall på tredemølla, høyeste hastighet på 9. En klar forbedring fra f.eks. 7.5, som var det jeg begynte med for halvannet år siden. Likevel ikke en så klar forbedring som jeg kunne hatt, hvis jeg hadde vært flinkere til å holde meg til planene mine. Kanskje klarer jeg å hoppe opp til 10 innen sommerferien? To siffer. Det vil være stort.

Påfølgende 25 minutter på ellipsemaskinen, som jeg er så glad i. Litt mindre glad i den nå. Den er ikke like ny og shiny lenger, og som med alt annet, har jeg begynt å gå litt lei. Slik som med romaskina. Den var det beste i verden da jeg først oppdaget den, i sånn cirka to uker. Mitt behov for variasjon er tidvis plagsomt overveldende.

Avsluttet med et kvarters styrketrening for mine veike og puslete armer. Jeg ville egentlig gjort mer, men hadde det litt travelt. Som sagt, det ble en "liten" økt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50