2.2.

Uke 2, økt 2. Urgle.

Det som skulle bli ukas "lette økt" ble i stedet kanskje en av de svetteste hittil. 20 minutter på sykkel, 20 minutter på sånn der greie som du vet, og 20 minutter på tredemølle. Antall dumpa kalorier? Visstnok 550, hvis apparatene vet hva de snakker om. Det er helt ålreit, sant? Og når jeg snakker om svette denne gangen, så mener jeg the real deal. Skikkelig, ekte, fysisk, blaut og illeluktende svette. Jeg ble faktisk litt sjokkert. Tror aldri jeg har svettet så mye før i hele mitt liv. Rett og slett heslig, var det. Da jeg først begynte å trene svetta jeg nesten ikke i det hele tatt. Hva betyr egentlig dette? Har man kommet i bedre form når man svetter mer, eller har man kommet helt på bærtur? Jeg aner ikke. Bare satser på at det er det første, og håper på det beste.

Hvis jeg skal være litt pirkete, så ble den totale treningstiden på 1 time og 40 minutter, sånn egentlig. Det tar jo 20 minutter å gå til og fra treninga også. Synes jeg var veldig flink i dag, jeg. Men så var jeg også litt svimmel helt på slutten av økta på tredemølle. Jeg trener intervall, og når jeg springer, har jeg satt opp tempo fra 8 til 9. Det er mye i min bok. Tror tredemølla også syntes det var mye, for etter hvert fikk jeg beskjed om at pulsen min var for høy. Oops.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.