Uke 30 og jeg er allerede sliten

Etter en lang kveldsvakt som endte med en brannalarm, og en sovende nattevakt, var jeg trøtt før jeg engang hadde våknet. (Forøvrig vil jeg ikke anbefale å være ansvarlig for 100 hotellgjester når brannalarmen går. Det er en smule stressende.) Fridagen min skulle ideelt sett vært tilbragt ved et stille tjern i skogen, sovende på et badehåndkle. I stedet så jeg noen episoder på Netflix før jeg dro på trening.

Yin yoga stod på programmet også denne onsdagen, men jeg ville gjerne gjøre noe litt mer utfordrende først. Jeg kom derfor nesten en time tidligere for å kjøre noe styrketrening, men så var selvfølgelig alle stativene for markløft og knebøy opptatt. Jeg giddet ikke være den personen som bare henger rundt og kaster bort tid mens hun venter, så jeg endret planen til å bli intervaller på tredemølla i stedet.

Dermed ble det en halvtime med løping og rask gange om hverandre, totalt 7 minutter løping i dag, og jeg klarte nesten å komme i mål på 3 km før halvtimen var over. 2,97 km er så latterlig nærme, at jeg tror jeg kanskje klarer å se 3-tallet neste gang. Gøy!

Deretter fulgte en deilig time med avslappende yoga, før jeg dro hjem og fikk servert ferdig laget middag av min nye samboer. For en luksus.

Takket være halvtimen med intervalltrening, og at jeg gikk halve veien hjem fra jobb i morges, klarte jeg over 13k skritt i dag, så det er jeg veldig fornøyd med. All denne aktiviteten kombinert med under 5 timers søvn i natt har imidlertid gjort meg ganske trøtt, så det blir tidlig i seng i kveld. Ganske så snart nå, egentlig. Ønsker derfor alle lesere en god natt, og hold ut; helga er kun to dager unna!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.