Hjemme igjen

Etter 10 deilige, late feriedager i København, var det tilbake til hverdagen igjen i dag - og jeg hoppet rett ut i det.

Først 2 timer med årets første forelesninger og semesterstart, etterfulgt av styremøte for en linjeforening hvor jeg er kasserer. Deretter direkte til Elixia for en time zumba. Jeg har innsett at zumba er en fin måte å starte uken på - en gøy og ikke alt for utfordrende kondisjonstime slik at jeg ikke føler at jeg bruker opp all energien for hele uka den første dagen, men likevel anstrengende nok til at jeg faktisk føler at jeg har utrettet noe.

Lifesum er fornøyd med dagens inntak av kalorier. Jeg sov meg forbi frokost, og hadde en fornuftig lunsj på skolen etter forelesningen, bestående av en müslibar, en saftig pære og en liten kartong Styrk. Til middag lot jeg meg inspirere av Meatless Monday-fenomenet (og lommeboka), og gikk for en pakke Mac'n Cheese. Kokt makaroni med ostesaus, og for luksusens skyld noen skiver smeltet ost blandet oppi. Middagen ble rik på kalorier, men gitt at jeg hadde spist så lite resten av dagen, og vært på trening, så kom jeg i mål likevel. Og den pakken koster bare 22 kr på Meny. Den kan fort finne på å bli en gjenganger.

Det kan hende jeg kjørte litt for hardt på i dag, sånn helhetlig, etter halvannen uke med sofaslækking. Nå på kvelden har jeg nemlig begynt å føle meg urven og tett, med en mild hodepine og litt sår hals. Også er ansiktet mitt veldig varmt. Det blir nok tidlig i seng (altså før midnatt), med håp om at jeg sover det av meg innen i morgen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening