Fem dager!

Jeg har fullført 5 dager av min 30DC! Herre min julehatt, det hadde jeg aldri trodd. Det gir meg 25 dager igjen, noe som betyr at jeg har kommet 1/6 på vei. Wow!

I dag dro jeg tilbake til Elixia for ny gruppetime. Dagens meny var "Dance Step" - koreografert hopping rundt sånn der platåer av valgfri høyde. Jeg slet med å henge med, men det var mest fordi koreografien var veldig rotete og vanskelig å henge med på. Ingenting ble forklart på forhånd; dette var en time som hadde gått en stund fra før av, og de fleste som møtte opp var visst gjengangere, så jeg skjønner at instruktøren ikke tar en full introduksjon hver gang. Jeg hang nå på så godt jeg kunne, men det ble en del sporadisk flaksing med armene og tilfeldig snurring omkring. Jaja, sliten ble jeg i alle fall, og kjipt var det ikke, og mer enn det ber jeg vel ikke egentlig om.

Jeg har booket nok en ny time for morgendagen. Følg med for å se hva det blir! ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.