Dag 3

Tro det eller ei, men nå har jeg faktisk trent tre dager på rad. Det er allerede 10% av målet, det. Tenke seg til!

I dag dro jeg tilbake til Elixia, rett etter jobb. Jeg hadde booket meg time til "Easy Xcycle", som skulle være en - som navnet tilsier - lett spinningtime. Og det var det, til en viss grad. Det fine med spinning er at man kan justere motstanden etter eget forgodtbefinnende, og jeg passet på å ikke slite meg helt ut. Jeg skal tross alt gjøre dette i 27 dager til. En annen årsak til at timen het "Easy" var fordi den kun varte i 40 minutter. Derfor hoppet jeg videre til cardio-rommet etterpå, og tok 20 minutter på et fancy kondisjonsapparat. Flink? Stolt? Jo, jeg må innrømme at jeg er det.

Jeg har allerede booket morgendagens time; da skal jeg prøve noe som heter "Budoko", som skal være en kombinasjon av kampsport og yoga. Jeg liker jo begge deler, så det må jo absolutt prøves. Og til tross for at det vil bli den fjerde dagen på rad med trening, gleder jeg meg faktisk. Jeg føler meg ikke utslitt av tanken på å dra; jeg bare gleder meg.

Om jeg så bare klarer fire dager, og morgendagen blir den siste, skal jeg være kjempefornøyd med det, altså. Jeg har allerede holdt ut lenger enn jeg egentlig forventet. :P

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.