Uke 48 og det er på tide med spinning igjen

Det er lenge siden siste spinningtime nå, og ettersom jeg tok min ukentlig yin-time i går, kunne jeg dra på spinning i dag. Det passet så fint med både tid og sted; det går helt greit for meg å være på Storo senter kl 12 på en søndag formiddag. Sent nok til at jeg kan ha en rolig morgen først, og tidlig nok til at jeg fremdeles har hele dagen igjen etter at treningen er ferdig.

Jeg var overrasket over at det var en full spinningsal i dag, på en søndag formiddag i tidlig desember. Det hadde jeg ikke forventet. Jeg har ikke vært på fryktelig mange spinningtimer på Storo, men erfaringen så langt har vært at det vanligvis er mange ledige sykler i salen. Men ikke i dag, altså. Heldigvis var jeg tidlig ute og fikk sikret meg en av yndlingsplassene mine (jeg har alltid en eller to yndlingsplasser i enhver treningssal på ethvert senter), og jeg var klar for å svette og få opp pulsen.

Dette var en full time med lange, tunge økter uten noen pauser mellom, og jeg fikk sannelig opp pulsen i løpet av denne tiden. Det var godt å gjøre noe kondisjonstrening igjen, og jeg håper jeg kan få til noe lignende neste uke også.

Dermed kom jeg nok en gang i mål med fire treningsøkter innen ukas utløp. Jeg er fornøyd med fire ganger i uka. Det passer til det nivået jeg befinner meg på akkurat nå, og det gjør at jeg greit klarer å balansere jobb, sosiale aktiviteter og hjemmekos. Ettersom dette er noe jeg nå har klart å opprettholde i to måneder, ser det også ut til å være gjennomførbart og realistisk på sikt.

Fire ganger i uka. Jeg er fornøyd.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Snart 50

Aprilsnarr? Faktisk ikke.