Uke 2 fortsetter

Det ble zumba denne torsdagen. Det er ikke så mye å si om det, og jeg er egentlig for trøtt og sliten til å skrive mer enn et par linjer uansett, men det må dokumenteres at jeg har vært på trening.

Det var like gøy som det pleier å være, med god stemning og bra rytme, og jeg var like uelegant som jeg alltid har vært. Det er også ganske bra kardiotrening i en dansetime, og når jeg i tillegg hadde glemt å ta med treningsskjorte og måtte danse i min vanlige skjorte, ble det ekstra varmt.

Forøvrig har jeg endelig oppdaget at leggingsene mine blir gjennomsiktige over rumpa når jeg bøyer meg framover. Tøft. Kanskje det er på tide å investere i litt ordentlige treningsbukser snart.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mitt eventyr på Elixia Røa

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Snart 50