Ferieslutt

Etter en uke i Bergen og to uker i California var det fantastisk å rusle inn på Elixia Colosseum igjen etter jobb i dag. Som jeg har savnet den plassen, og som jeg har savnet å trene. Utrolig, men sant. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli en sånn person som ville savne å trene, men det har jeg visst. Sært. Men på en bra måte. Jeg skulle ønske jeg også kunne få en sær personlighetsforstyrrelse når det gjelder min svakhet for ostepop og sjokolade, men enn så lenge lar den vente på seg - min entusiasme for Alt Som Er Usunt™ er fremdeles nærmest ukuelig, og spesielt nå etter USA-ferien sliter jeg med å spore litt over i mer sunne matvaner. Jeg skjønner hvorfor så mange amerikanere er tykke, for å si det sånn.

Det var liten tvil om hva "høstens" første treningsøkt skulle bli. Spinning. Mitt aktivitetsnivå etter joggeturen i McArthur Park for halvannen uke siden har vært temmelig labert, hvor det meste jeg kan skryte på meg er vandring og en god del kø-ståing. Mer har jeg ikke hatt tid til, for Comic Con hadde et enormt program med alt for mange ting som jeg ikke ville gå glipp av, og jeg var der fra tidlig om morgenen til sent om kvelden/tidlig om natta. De sier jo at det er kondisjonen som forsvinner først, så derfor var det kondisjonen jeg ville begynne å jobbe med i dag.

Begge mine treningsvenner ble med på økten, og det hele ble en forfriskende, slitsom og sosial sammenkomst med høy puls og besnærende kroppsdufter. Klart jeg ble sliten, det blir jeg jo alltid på spinning, men ildprøven kommer vel i morgen, når jeg finner ut hvor støl jeg har blitt i løpet av natten. Hvor ille står det egentlig til med denne slappe, solbrente, hudflassende skrotten nå? Det blir spennende å se.

Forøvrig liker jeg instruktør Romeo veldig godt. Han er kjempeflink til å kontinuerlig instruere og minne oss på riktige teknikker og stillinger, noe som var suverent for en litt ute-av-trening, trøtt og jetlaget Vero.

Stort mer skal jeg ikke tyne ut av meg i kveld, for jeg ser dobbelt etter nå en uke med knapt nok halvparten så mye søvn som jeg trenger, så nå skal jeg bare stupe i seng. Men det blir mer trening i tiden som kommer, og dermed selvfølgelig mer blogging. Hurra!

Fortsatt god ferie til alle som er så heldige å ha denslags. Husk å kose dere!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Aprilsnarr? Faktisk ikke.

Kroppsspråk

Pinsetrening